مجله آرامش و موفقیت در زندگی

راههای پولدار شدن پولدارها

1397/3/1 0:22
نویسنده : زندگی
1,033 بازدید
اشتراک گذاری

راههای پولدار شدن پولدارها

اگر شما از این توصیه ها پیروی کنید، به شما اطمینان می دهم که روش پولدار شدن را آموخته اید که ممکن است برای شما در امسال اتفاق بیفتد.

 
برای روش  پولدار شدن خود برنامه مالی بنویسید

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث شده مردم ثروتمند نباشند و راه پولدار شدن را ندانند، به خاطر این است که تا حالا یک برنامه مالی برای خود نداشته اند. داشتن یک برنامه مالی به شما کمک می کند فعالیت بیشتری کنید، به جای اینکه فقط صحبت کنید. کمک می کند به خاطر به دست آوردن رؤیاها و اهدافتان تصمیمات درست بگیرید.

صرفاً، گفتن اینکه می خواهید ثروتمند شوید فقط کافی نیست. شما باید به یک برنامه برسید و آن را روی کاغذ بیاورید. (در واقع بدانید هدف تان چیست)

این نوشتن شما را مجبور می کند تا کارهایی انجام دهید. این را استورات یکی از ثروتمندان معروف گفته است.

چیزی را که به دست آورده اید و اینکه چقدر سرمایه گذاری می کنید را حساب کنید. برنامه فقط هدف نیست، همه چیز است، رؤیا، هدف و انتخاب های شما.

او می گوید، انتخاب های شما متون برنامه هستند و همه کارهایی است که می توانید انجام دهید.

یک برنامه ریز مالی می گوید؛ “موقع برنامه ریزی برای داشتن یک آینده امن، وارد کردن دو چیز ضروری است؛ چقدر پول دارید و چقدر می خواهید هزینه کنید.”

ما به این علت بر این دو مورد تأکید می کنیم که صرف نظر اینکه چقدر زیاد باشند،کاملاً برای برنامه ریزی های مالی اساسی هستند.

بزرگترین تفاوت بین کسانی که مسیر درست را انتخاب کردند و راه اشتباه را انتخاب کردند، مقدار زمان و تلاشی است که برای برنامه مالی خود و روش پولدار شدن مصرف می کنند.

اکثر افرادی که راز پولدار شدن را می دانند، عموماً برای ایجاد برنامه، وقت می گذارند. همچنین هدکوک گفته است: با افرادی که این کارها را انجام داده اند، صرفنظر از موقعیت مالی خود موفقیت فردی را نیز به دست می آورند. همین طور، شکست هم توسط کسانی که برای سرمایه خود برنامه ای ندارد، به دست می آید.

وقتی به جای دعا برای پولدار شدن برنامه مالی ایجاد می کنید، موارد زیر را به یاد داشته باشید؛

    بر موارد مهم تر تمرکز کنید و در گذشته بیش از حد وسواس به خرج ندهید.
    اول هزینه های خود را بشناسید و بر کنترل آن تمرکز کنید، و با باقیمانده درآمد خود، اهداف خود را دسته بندی کنید
    با پیش بینی، ببینید چقدر می توانید آینده خود را بهتر کنید

راههای پولدار شدن

راه پولدار شدن با افزایش درآمد و جمع کردن سرمایه

گرانت کاردون، کسی که در سن ۲۱ سالگی شکست خورد و بدهی داشت، ولی تا قبل از ۳۰ سالگی یک پولدارشد، گفته است؛ “قدم اول تمرکز بر افزایش درآمد شماست.”

درآمد من اول کم بود، ولی بعد ۹ ماه زیاد شد. اول دنبال سرمایه باشید، این شما را مجبور می کند درآمد خود را کنترل کنید و دنبال فرصت ها باشید.

خوشبختانه، گزینه های زیادی وجود دارد که درآمد خود را افزایش دهید.

 

پسندها (2)

نظرات (0)